Półkolonia letnia 2020

Dzień I – 01.07.2020 WCK Wadowice

Dzisiaj, 1 lipca, grupa uczniów z klas I-III naszej szkoły rozpoczęła zajęcia w ramach letniej półkolonii. Seansem filmowym pt. „ Sonic. Szybki jak błyskawica.” otwarliśmy tę 7-dniową wakacyjną przygodę. Z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa dojechaliśmy do kina Wadowickiego Centrum Kultury. Z wielką przyjemnością oglądnęliśmy historię niebieskiego stworka – jeża, który potrafił przełamać wszelkie przeciwności losu. Dobro znowu zwyciężyło!

Dzień II – 02.07.2020 Śladami Jana Pawła II

Drugi dzień półkolonii przywitał nas deszczem. Nie zważając jednak na aurę śmiało ruszyliśmy na pieszą wycieczkę do klasztoru oo. Bernardynów. I dobrze zrobiliśmy, bo w połowie drogi deszcz ustał i już się nie pojawił. Na miejscu dzięki o. Kasjanowi poznaliśmy krótką historię powstania klasztoru, oglądnęliśmy imponującą makietę dróżek kalwaryjskich oraz zobaczyliśmy wszystkie ważne miejsca i eksponaty związane z wizytami naszego Świętego Papieża w Kalwarii.  Nie zabrakło również czasu na pyszne lody! Reszta do pooglądania na zdjęciach.

Dzień III – 03.07.2020 Warsztaty plastyczne

Dzień IV – 06.07.2020 Zwiedzamy Lanckoronę

„Cudze chwalicie, swego nie znacie. Sami nie wiecie, co posiadacie”. Te mądre słowa niech będą myślą przewodnią do dzisiejszej wycieczki w ramach letniej półkolonii. Ruiny zamku, piękny zabytkowy rynek oraz ekspozycja muzeum lanckorońskiego, przeniosły nas w dawne czasy. Pogoda przecudna, widoki wspaniałe, lody przepyszne! No i lekcja historii warta zapamiętania na długie lata!

Dzień V – 07.07.2020 Ciuchcią po okolicy

To już ostatnia relacja z tegorocznej letniej półkolonii w naszej szkole. Dzisiaj atrakcji nie brakowało. Podróż „ciuchcią” po okolicy, zwiedzanie zabytkowej kapliczki św. Rozalii w Barwałdzie Górnym oraz ognisko z pieczeniem kiełbasek zakończyło naszą tygodniową przygodę. Mamy nadzieję, że wspólnie spędzony czas pozostanie w pamięci jej uczestników jako przygoda, o której warto pamiętać! Do zobaczenia po wakacjach w szkole!