Ważne informacje – cz. II

znak uwagi - żółty trójkąt i napis uwaga, ważne informacje

1. Od 9 września uczniowie naszej szkoły oraz dzieci z oddziałów przedszkolnych będą mieć zajęcia w budynku szkoły. W związku z remontem, nadal trwającym na terenie szkoły, do użytku uczniów będzie oddana część pomieszczeń. Z tego powodu konieczne jest czasowe wprowadzenie systemu zmianowego, który obejmie najmłodszych uczniów szkoły ze względu na mniejszą ilość godzin w planie nauczania. Plany lekcji dla poszczególnych klas są dostępne w e- dzienniku.

2. Świetlica szkolna będzie pracować w godz. 7.00 – 16.00.  Ze względu na trudności lokalowe i brak możliwości korzystania z pomieszczenia świetlicy i tymczasowe funkcjonowanie świetlicy w małych, „zastępczych” pomieszczeniach, bardzo prosimy o przemyślenie konieczności oraz zweryfikowanie godzin pobytu dzieci w szkolnej świetlicy i ich odbiór  – w miarę możliwości wcześniej.

3. Zapisy na obiady w szkole w ciągu roku szkolnego są przyjmowane w sekretariacie, w budynku „starej szkoły”. Od 16.09., do czasu zakończenia remontu stołówki, obiady dla uczniów szkoły będą wydawane wyłącznie „na wynos”, po wcześniejszym (w terminie do 11.09. – środa) złożeniu wniosku u intendenta w „starej szkole”. Wnioski można pobrać ze strony internetowej szkoły (zakładka rodzic-dokumenty do pobrania). Obiad może być wydany wyłącznie w pojemnikach jednorazowych; godziny odbioru dla poszczególnych klas zostaną podane uczniom w przyszłym tygodniu. Cena za pojemniki (pierwsze i drugie danie) wynosi 2 zł – cena dodatkowa, oprócz ceny za obiad.

4. Główne wejście do szkoły będzie jeszcze niedostępne. Wejście do szkoły dla dzieci i uczniów będzie odbywać się wg schematu:

  • dzieci przedszkolne oraz klasy 3b, 4b, 5, 6, 7, 8ab – wejściem od strony przedszkola
  • klasy 1ab, 2, 3a, 4a – od strony sali gimnastycznej – jak dotychczas dla „Słoneczek”

Uczniowie szkoły korzystają wyłącznie z „małej” klatki schodowej – przy przedszkolu.

5. W okresie trwania remontu niedostępny będzie parking „główny”, przy kuchni, od strony ul. Brodzkiej. Nie będzie także możliwości wejścia do szkoły od strony kuchni – nadal będzie to teren budowy. Prosimy korzystać z parkingu „górnego” (przy przedszkolu) lub  z parkingu przy boisku.

6. Odbiór podręczników szkolnych będzie odbywał się zgodnie z informacjami przekazanymi uczniom przez wychowawców.

7. W okresie 09. – 13.09.2024 r. uczniowie nie muszą przebierać butów. Na lekcje wychowania fizycznego (w większości będą one realizowane na zewnątrz budynku) uczniowie zobowiązani są posiadać odpowiednie obuwie.

8. Sekretariat szkoły do odwołania pracuje w budynku „starej szkoły” w godzinach 7.00 – 15.00. Sekretariat uczniowski czynny jest  w godzinach 8.00 – 12.00. Kontakt ze szkołą możliwy jest także poprzez pocztę elektroniczną (sekretariat[at]szkolabrody.pl) lub telefon nr 534 192 923.