W I okresie nauki wykorzystywano m.in. drukarkę 3d podczas zajęć rozwijających z historii. Dzieci miały okazję eksperymentować z modelami 3d i obserwować proces drukowania, co nie tylko rozwijało ich kreatywność, ale również zwiększało zrozumienie technologii trójwymiarowego druku.
Wielokrotnie korzystano ze sprzętu do nagrywania, dokumentując różne uroczystości szkolne. W świetlicy szkolnej dzieci miały okazję rozwijać swoją wyobraźnię przestrzenną oraz poprzez układanie klocków – wafli.
W drugiej części I okresu nauki na zajęciach z języka angielskiego, zajęć z wychowawcom korzystano z dobrze znanych uczniom robotów Photon. Poprzez programowanie i eksperymentowanie z robotami Photon dzieci rozwijały umiejętności logicznego myślenia oraz zdolności techniczne, otwierając przed nimi nowe możliwości w dziedzinie technologii.
W edukacji wczesnoszkolnej oraz na zajęciach z programowani korzystamy z klocków LEGO Education, które stanowią nie tylko źródło rozrywki, ale także platformę do nauki programowania i inżynierii. Dzieci pracowały samodzielnie, jak i też w grupach, budując i programując różnorodne konstrukcje, co rozwijało ich umiejętności logicznego myślenia i współpracy zespołowej.
Wielokrotnie używano sprzętu do nagrywania, dokumentując różne uroczystości szkolne. Uczniowie coraz częściej wykorzystywali gimbal do tworzenia filmów. Dzięki niemu mogli uzyskać płynne i stabilne ujęcia, które poprawiają jakość ich nagrań.